I’m back…

Uwaga, uwaga … po krótkiej przerwie powracam do blogowania i do fotografii. Przerwa spowodowana była głównie pracą, która przez ostatnie 2 miesiące była bardzo intensywna i jak się okazało zupełnie nie dla mnie… 

Przez ten czas, owszem, nie robiłam zdjęć, ale… dużo czytałam i chłonęłam jak gąbka wiedzę teoretyczną na temat fotografii, oświetlenia oraz czytałam inne blogi (o nich za chwilę), które stały się dla mnie niewątpliwą inspiracją. Sporo się dowiedziałam, np. teraz zupełnie inaczej wyglądałaby sesja zdjęciowa Marty w parku, którą możecie zobaczyć 2 posty niżej. Już wiem jak sprawić aby twarz była równomiernie oświetlona. No cóż…nauka, nauka, nauka to jest to co mnie czeka. Teraz muszę zastosować w praktyce wszelkie wskazówki. Wciąż uczę się jak odpowiednio dobierać ustawienia manualne aparatu do warunków panujących podczas sesji. Dość już czytania i oglądania prac innych, muszę wreszcie zacząć działać.
Dziś za oknem niestety okropna pogoda, boję się sprawdzić prognozę długoterminową ale mam nadzieję, że wrzesień nie będzie cały czas tak pochmurny i deszczowy. Ale jeśli tak się nie stanie, przeniosę sesje do domowego studia i tam poćwiczę z oświetleniem studyjnym i manualnymi ustawieniami aparatu. Będę was informować jak mi idzie realizacja zamierzeń.

A propos blogów i inspiracji. Postanowiłam podzielić się z wami linkami do wspaniałych stron, które niewątpliwie stały się dla mnie (jak na razie niedoścignionym ;) ) wzorem do naśladowania. Stworzyłam również nową podstronę o nazwie Linki, gdzie będę umieszczać odnośniki do ciekawych stron pełnych świeżych pomysłów. Oto kilka z nich:

Beth Jansen Photography – uwielbiam jej radosne i pełne kolorów zdjęcia

Jason I Powell – uwielbiam za pomysłowość

Lindsay Horn – uwielbiam za ciekawe pozy oraz wskazówki co do ubioru klientów

Sandi Bradshaw – uwielbiam za piękne zdjęcia rodzinne oraz wykorzystanie światła

Millie Holloman – uwielbiam za pełne emocji zdjęcia

 Michelle Moore – uwielbiam wszystko!

więcej linków w dziale Linki ;)

Aby post nie pozostał bez zdjęcia poniżej fotka jednej z moich kotek, Sary :)

Odwiedź mój profil na Facebooku!

Co o tym myślisz?

