Majówka

Wczoraj wybrałam się na dość spontaniczną wycieczkę do Wrocławia. Pogoda była idealna, nie za ciepło nie za zimno, niebo błękitne przez większość czasu. Niestety troszkę za dużo ludzi, ale wiadomo – jest majówka, nie tylko ja wpadłam na pomysł, żeby się tam wybrać ;) Na dodatek odbywało się tam bicie rekordu Guinnessa w graniu na gitarze, więc było na prawdę duuużooo ludzi.  Najbardziej urzekł mnie Ostrów Tumski bardzo romantyczne miejsce, katedra robi wrażenie zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Bardzo podobała mi się także Hala Stulecia oraz jej otoczenie – fontanny, ogrody.

A jutro… sesja zaręczynowa Izy i Łukasza :) Już się nie mogę doczekać i mam nadzieję, że pogoda się troszkę poprawi :)

Co o tym myślisz?

