Upragniony (włoski!) urlop.

zachod

Dziś wyjeżdżam do Włoch na upragniony tygodniowy urlop! Wyjazd spontaniczny, decyzja o nim zapadła 3 dni temu :) Planowałam urlop w Polsce, jednak widząc co się dzieje za oknem (jesień już tuż tuż :( ) postanowiłam skorzystać z szansy na wygrzanie kości w cieplejszym miejscu. Wycieczka jest objazdowa i zorganizowana przez biuro podróży (niestety nie miałam czasu na organizowanie wycieczki we własnym zakresie :( ), i oto jej trasa:

Wenecja – Padwa – Werona – Cinque Terre – Genua – Mediolan – Como

Bez nazwy 2

Już się nie mogę doczekać tego wyjazdu. To będzie mój drugi raz we Włoszech, jednak pierwszy był typowo wypoczynkowy, do tego 10 lat temu wiec nie pamiętam z niego zbyt wiele. Cieszę się, że po raz kolejny zobaczę Adriatyk (zdjęcie powyżej zrobione w Chorwacji) no i po raz pierwszy morze Liguryjskie. Do tego kawa, lody i pyszne włoskie potrawy, już mi ślinka cieknie.

Do usłyszenia za tydzień!

3 uwagi do wpisu “Upragniony (włoski!) urlop.

  1. Pingback: Wspomnienia z Werony – Miasta Zakochanych | KOPALNIA WSPOMNIEŃ

Co o tym myślisz?

