Na listopadowe wieczory

Bez nazwy 1

Oglądam również inne seriale, jednak najbardziej czekam na nowe odcinki:

#1 American Horror Story: Serial ma niesamowity klimat, trzyma w napięciu, niespodziewane zwroty akcji sprawiają, że nie mogę doczekać się następnych odcinków. To już trzeci sezon – moim zdaniem najlepszy. Każdy sezon jest zupełnie o innej historii, co  jest plusem, ponieważ wątki nie nudzą się i jeśli ktoś chciałby zacząć oglądać ten serial może zacząć od dowolnego sezonu. Grają tam wspaniali aktorzy, w szczególności uwielbiam Jessice Lange.

#2 Pretty Little Liars: Cztery przyjaciółki próbują rozwikłać zagadkę śmierci swojej przyjaciółki. Są prześladowane przez tajemnicze „A” i starają się poznać jego/jej/ich (!) tożsamość. Miałam już kilka typów, kim jest „A”, jednak jak do tej pory historia staje się co raz bardziej skomplikowana i nieprzewidywalna. Serial ma już 4 sezony, mam nadzieje, że na sam koniec historia złoży się w całość i że wszystko się wyjaśni. Czasami mam wrażenie, że twórcy troszkę pogubili się, bo panuje tam mały chaos, jednak jestem dobrej myśli, że wkrótce wszystko nabierze sensu.

#3 Hart of Dixie: Młoda, ambitna lekarka trafia z Nowego Jorku do małego miasteczka Bluebell i wywraca życie mieszkańców do góry nogami. Serial jest zabawny, uwielbiam główną bohaterkę, która jest zakręcona na maksa. Serial jest dla mnie tak zwanym „odmóżdżaczem”, nie wymaga zbytniego skupienia i można się przy nim zrelaksować. Jestem ciekawa, którego z przystojnych panów w końcu wybierze pani doktor. Muszę przyznać, że sezon 1 i 2 były zdecydowanie lepsze. Ten trzeci jest ok, ale czegoś mi tam brakuje. Mam jednak nadzieję, że się rozkręci.

Bez nazwy 1 kopia

Jeśli chodzi o książki to wciąż czytam Grę o tron. Jestem na drugim tomie, więc jeszcze sporo przede mną. Jako, że nie przepadam za czytaniem kilku pozycji na raz, minie jeszcze sporo czasu nim zacznę czytać inne książki (a lista książek do przeczytania jest baaardzo długa). Jest jednak nadzieja, że nadrobię i przyspieszę tempo, ponieważ w zeszłym tygodniu zamówiłam sobie Kindla. Każda część Gry jest dość okazałą księgą i czasami mam problem aby zabrać ją ze sobą w podróż np. autobusem. Czytnik e-booków rozwiąże ten problem :) Już się nie mogę doczekać kiedy dostanę go w swoje ręce.

filmy

Listopadowe premiery kinowe filmów, które chciałabym zobaczyć:

#1 Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia: Chciałam przeczytać książkę, przed następną filmową częścią, jednak nie dam rady bo Gra o Tron ma zdecydowane pierwszeństwo ;) Mam nadzieję, że druga część będzie równie wciągająca i trzymająca w napięciu.

#2 Thor: Mroczny świat: Szczerze mówiąc nie widziałam jeszcze pierwszej części Thora, uważam, że jest to skandaliczne jak na fankę filmów Marvela, więc szybko muszę nadrobić zaległości.

#3 Kapitan Philips: Wiele osób uważa, że Tom Hanks zdobędzie Oskara za tytułową rolę – zobaczymy. Trzymam kciuki, bo mam sentyment do tego aktora :). Film jest oparty na prawdziwej historii porwania amerykańskiego frachtowca przez somalijskich piratów. Jestem pewna, że będzie trzymał w napięciu i że nie będę żałowała ponad dwóch godzin spędzonych na oglądaniu tego filmu.

Co o tym myślisz?

