Lista małych zachcianek

wish

1. Miska Mopdesign 42 zł  | 2. Wosk Waniliowy lukier 7 zł  |  3. Foremki do ciasteczek 9,99 zł  |  4. Pojemnik z reniferem 44,90 zł  |  5. Cukiernica 80 zł  |  6. Termofor 55 zł  | 7. Autobiografia Richarda Bransona 39,49 zł  |  8. Notes na przepisy 39 zł  |  9. Herbata w puszce 39 zł  | 10. Słuchawki bezprzewodowe 165 zł

Zbliżają się święta i zastanawiałam się nad kupnem prezentów dla najbliższych, ale również i nad tym co mi sprawiłoby przyjemność :) W ten oto sposób powstała lista małych zachcianek, dzięki której możecie mnie troszkę bardziej poznać.

1. Urzekła mnie ta mała miseczka. Na pewno przyjemnie byłoby jeść z niej płatki o poranku. Z Norwegii przywiozłam sobie czarno-biały kubek, który idealnie pasowałby do niej.

2. Słyszałam już wiele o świecach Yankee Candle, jednak nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować. Niedawno dostałam bardzo ładny świecznik z podgrzewaczem, nie wiedziałam, że istnieją specjalne woski, które można roztapiać dzięki nim. Uwielbiam świeczki:  ich zapachy i przyjemne światło, które dodaje pomieszczeniu przytulności i romantyzmu.

3. Te foremki wywołały uśmiech na mojej twarzy :) Nie są to banalne gwiazdki, choinki czy serduszka, czyż nie lepiej zjeść jeża albo lisa? :) Już nie mogę się doczekać świątecznych wypieków. Na pewno niebawem zabiorę się za pieczenie pierniczków.

4. No i trzeba gdzieś te wypieki później przechowywać :) Bardzo podobają mi się wszelkie motywy związane z leśnymi zwierzętami, były już jelenie, sowy, wilki, jestem ciekawa jakie, które ze zwierząt będzie następne na tzw. „topie” :)

5. Czyż ta cukiernica nie jest boska?! Bardzo podoba mi się cała seria porcelany Circus, jest taka bajkowa i kolorowa. Myślę, że własnie tak wyglądałaby porcelana, którą użyłby Kapelusznik przyjmując Alicję na jednym ze swoich przyjęć. Niestety, jestem uzależniona od cukru…Nie wyobrażam sobie herbaty czy kawy bez chociaż jednej płaskiej łyżeczki tego białego proszku.. Ograniczam do minimum ilość cukru wsypywanego do napojów, jednak nie potrafię z niego kompletnie zrezygnować. Staram się używać cukru trzcinowego, żeby chociaż trochę  obniżyć liczbę spożywanych kalorii.

6.  Jestem ogromnym zmarzluchem, szybko marzną mi ręce i stopy. Nigdy nie używałam termofora, ale myślę, że szybko zostalibyśmy całkiem niezłymi przyjaciółmi ;)

7.  Uwielbiam Richarda…od zawsze go podziwiałam i od dawna zabieram się za przeczytanie jego biografii. Czytałam o nim wiele artykułów, jednak jak do tej pory nie miałam okazji przeczytać o całym jego życiu. To człowiek pełen marzeń i chęci odkrywania, a do tego zachował dystans do siebie i otaczającego go świata.

8. Bardzo przydałaby mi się taki notes, gdzie mogłabym w końcu spisać najlepsze i sprawdzone przepisy. Mam pełno przepisów powycinanych z gazet, albo napisanych na jakiś małych karteczkach, które później tworzą niezły bałagan. Ten akurat notes jest świetnie wykonany i bardzo przyjemny dla oka.

9.  Są ludzie, którzy wolą kawę od herbaty, ja jednak, gdybym miała wybierać, wybrałabym zdecydowanie herbatę. To od herbaty, nie kawy, rozpoczynam dzień. W ciągu dnia piję kilka filiżanek. Uwielbiam zieloną i białą, trochę mniej przepadam za czerwoną, chociaż wiem, że jest bardzo zdrowa. Bardzo lubię różnego rodzaju mieszanki połączone z owocami, mają obłędny zapach.

10. Do pracy dojeżdżam autobusem, w sumie w dwie strony dojazdy zajmują mi ok 2 h dziennie. To sporo czasu, które nie chcę spędzać bezczynnie. Zazwyczaj wtedy słucham muzyki i czytam książki/magazyny (pisałam wam niedawno, że kupiłam w końcu czytnik e-booków, który niesamowicie ułatwił mi życie). Codziennie walczę z odplątywaniem kabli w słuchawkach, co jest czasem całkiem zabawne ;) To tak samo uciążliwe jak odplątywanie lampek choinkowych, tylko różnica polega na tym, że muszę to robić codziennie a nie raz w roku ;) Słuchawki bezprzewodowe, chociaż zajmują więcej miejsca, byłyby o niebo lepsze!

PS. Założyłam niedawno konto na Bloglovin! To świetne miejsce dla blogoholoków takich jak ja :) Zapraszam do śledzenia mojego bloga za pośrednictwem tego świetnego wynalazku :)

Jedna uwaga do wpisu “Lista małych zachcianek

Co o tym myślisz?

