10 celów na Rok 2014

W zasadzie nie przepadam za postanowieniami noworocznymi i nie robię ich zazwyczaj, a tym bardziej nie dzielę się nimi ze wszystkimi (w myśl tej zasady), jednak w tym roku postanowiłam zrobić wyjątek i to uczynić. Poniższe cele są dość ogólne (w każdym miesiącu będę wyznaczać sobie mniejsze cele, które pomogą osiągnąć cel końcowy) jednak z końcem 2014 zamierzam się z nich surowo rozliczyć. Tak na prawdę poniższe cele mają sprawić, że kompletnie zmienię styl i jakość życia.

Koniec z wymówkami, biernym siedzeniem i czekaniem na to, że rzeczywistość wokół mnie zmieni się samoistnie! Przez ostatnie 2 tygodnie miałam urlop, który spędziłam głównie w domu, więc miałam dużo czasu na rozmyślanie i na uzmysłowienie sobie pewnych barier i przeszkód, które stoją mi na drodze do szczęścia. A ja, tak jak każdy człowiek, chcę być szczęśliwa! Trzeba się za siebie wziąć, a Nowy Rok to dobry – symboliczny – moment  na zmiany.

1. Rozwinąć i udoskonalić bloga

2. Wyprowadzić się do swojego mieszkania

3. Otworzyć się na poznawanie nowych ludzi

4. Odkurzyć aparat (dosłownie, obiektyw wymaga czyszczenia ;) ) i robić więcej zdjęć

_DSC7962

5. Czytać więcej książek, częściej obcować ze sztuką oraz brać udział w wydarzeniach kulturalnych

DSC_4228

6.  Kontynuować naukę języka włoskiego oraz zacząć naukę języka francuskiego

DSC_5415s

7. Więcej podróżować 

DSC_3008

8. Chodzić częściej na spacery i aktywniej spędzać wolny czas

DSC_1228

9. Zdrowiej się odżywiać

10. Przestać narzekać, skupić się na pozytywach i robić tylko te rzeczy, które sprawiają mi przyjemność

20130205_120005

Co o tym myślisz?

