Podsumowanie lutego

Czas leci jak szalony, nie mogę uwierzyć w to, że już jest początek marca… Gdyby nie fakt, że dzień staje się co raz dłuższy i na dworze jest co raz cieplej, pewnie nie zauważyłabym, że czas tak szybko płynie. Praca oraz załatwianie spraw związanych z kupnem mieszkania do reszty mnie pochłaniają. A to dopiero początek. Praktycznie co weekend jeżdżę do sklepów budowlanych typu Castorama lub Leroy Melin i rozglądam się za materiałami. Póki co nie mam jeszcze wymiarów pobranych z mieszkania, także każda z wycieczek jest czysto zapoznawcza. Chciałabym mieć już najgorszy etap remontu za sobą i zająć się samym meblowaniem, ale wiem, że przede mną jeszcze długa droga. Dodatkowo cała papierologia związana z zakupem mieszkania i wzięciem kredytu to jest po prostu porażka i póki co końca nie widać. Jednak staram się nie załamywać i myśleć o upragnionej przeprowadzce :) tzw. „Eyes on the prize” :)

W lutym nie zobaczyłam wiele filmów, szok – bo „aż” 4…

luty

Wieczór panieński – hmm jedna z głupkowatych amerykańskich komedii… muszę przyznać, że czasami bawią mnie tego rodzaju filmy, jednak ten jest zdecydowanym gniotem…zupełnie nie godnym polecenia. 

This is 40 – obejrzałam na dwa razy, a to już mówi co nie co o samym filmie ;) raczej mnie nie wciągnął i był przydługi. Jednak koniec końców  sam film nie jest taki najgorszy. Podobała mi się gra aktorów na prawdę można było poczuć, że obserwuje się ich codzienne życie. 

American Hustle – ok, tutaj muszę przyznać, że film zrobił na mnie wrażenie. Chociaż może miałam inną percepcję przez to, że byłam na nim w kinie. Jednak to inna atmosfera i człowiek bardziej się wczuwa i skupia na filmie. Przecież w kinie nie włączymy pauzy ani nikt nam nie przerwie oglądania filmu rozmową czy telefonem ;) Gra aktorska powalająca, nic dziwnego, że film był nominowany do Oscara (niestety w miniony weekend nie wygrał żadnej statuetki). Przekręt pokazany w filmie na miarę Hollywood – starego dobrego Hollywood  :) Super zakończenie, niespodziewane zwroty w akcji oraz  kostiumy i charakteryzacja głównych bohaterów na 5+

Ślepy Traf – tutaj mam mieszane uczucia. Film przeciętny, gdy go włączałam liczyłam na typowy film akcji, coś w stylu „In Time” w którym również gra Justin. Niestety, zawiodłam się. Tutaj również tak jak i w American Hustle były przekręty, zakończenie całkiem ok, jednak biorąc pod uwagę całość…nie przekonał mnie. Ben jakiś taki sztuczny i mdły, Justin nawet ok, chociaż dla mnie i tak zawsze pozostanie piosenkarzem a nie aktorem, rola kobieca bardzo mało rozwinięta. Ogólnie rzecz ujmując – nic specjalnego ;p

luty2Jak widzicie, co do filmów nie miałam zbytnio szczęścia, jednak znalazłam 2 seriale, które bardzo przypadły mi do gustu i z pewnością będę wyczekiwać na nowe odcinki. Są to Czarownice z East End oraz Pokojówki z Beverly Hills. Czarownice na samym początku nie urzekły mnie, przekonałam się do nich dopiero po paru odcinkach. Taki, przyjemny serial na wieczór dla odstresowania się. Od odcinków Devious Maids uzależniłam się, i pochłonęłam w kilka wieczorów. Całe szczęście 1szy sezon ma tylko 13 odcinków. Serial wyreżyserował ten sam człowiek, co Gotowe na wszystko i rzeczywiście oba seriale mają podobny klimat. 

W Kindlu dalej Gra o Tron. Jestem na 75% 1 książki 3 tomu ;) Ostatnio ciężko jest mi się zabrać za czytanie, może dlatego, że mam za dużo spraw na głowie i szybko odpływam myślami zamiast skupiać się na czytaniu. Na pewno mobilizują mnie co raz to nowsze trailery nowej części Gry. Już się nie mogę doczekać i byłoby super gdybym doczytała chociaż do momentu w którym skończyła się ostatnia seria.

No i na koniec muszę się przyznać, że znowu wciągnęło mnie granie w Diablo III. Ostatni patch zmienił grę nie do poznania i nie mogę się nią nacieszyć. Aż bolą mnie palce od klikania i zdobywania następnych poziomów mistrzowskich :) Już się nie mogę doczekać dodatku – Reaper of Souls – chociaż pewnie dopiero w niego zagram po przeprowadzce (o ile wytrzymam i nie kupie gry wcześniej) :)

 

Życzę wam udanego marca! :)

 

Co o tym myślisz?

