2015 będzie lepszy?

2014 rok był dla mnie przełomowy, głównie za sprawą kupna mieszkania i przeprowadzki na tzw. „swoje”, był awans i wspaniałe wycieczki do Włoch i Pienin.  W moim małym gniazdku pojawił się również lokator, którego możecie kojarzyć z Instagrama :-)

Bez nazwy 11

Czy 2015 będzie zatem lepszy? Nie mam zielonego pojęcia ;-) – wg. kilku horoskopów, które czytałam to szansa na to jest ogromna. Jednak nie ma co stawiać na horoskopy czy postanowienia o których – bądźmy szczerzy – zapomnimy po paru tygodniach. Mamy jeszcze  359 dni, na to aby  ten nowy rok był wyjątkowy i wspaniały. Niestety praca nad tym trwa cały rok, każdego dnia. Życzę wam, aby 2015 nie był gorszy od roku poprzedniego… Jak dla mnie poprzeczka postawiona dość wysoko.

Aby powspominać rok 2014, jeszcze kilka zdjęć moich ulubionych muz Kasi i Agi :) Ostatnio pojawił się wywiad z Agnieszką na portalu Nasze Miasto, gdzie zostały wykorzystane moje zdjęcia. Muszę przyznać, że to całkiem fajne uczucie zobaczyć zdjęcia podpisane swoim imieniem :)

DSC_22599s
Bez nazwy 111

Bez nazwy 13

PS. Wycieczka do Pragi zarezerwowana :D jeszcze 1,5 tyg. i w drogę!

3 uwagi do wpisu “2015 będzie lepszy?

Co o tym myślisz?

