MIEJSCA W SIECI PEŁNE INSPIRACJI #7

Obróbka zdjęć z Pragi w toku, zdjęć jest tyle, że niestety potrzebuję na ich dokończenie co najmniej cały weekend. W między czasie chciałam się podzielić kolejną porcją inspiracji z Instagrama, bo dawno ich nie było (ostatni post był w kwietniu..). Mam małą obsesję na jego punkcie i nie zasnę dopóki nie przejrzę najnowszych aktualności i zdjęć osób których obserwuję a jest ich co raz więcej..

1. Coś z rodzimej półki – Wars Sawa Design – przeczytałam o nich na stronie Forbes – Pierwszy Milion – i zakochałam się w ich oryginalnych pamiątkach.

insta19

2. Paper Fashion – niesamowita artystka, chciałabym tak malować..

insta18

3. Jedno z moich niedawnych odkryć – Annetta Bosakova Wyszywanie mnie nie kręci, jednak zdjęcia ma super!

insta20

4. Tokyobanhbao – Ilustratorka z Francji

insta21

5. Desery i słodkości od Nectar & Stone (Dessert Designer….kompletnie minęłam się z powołaniem.. ;) )

insta22

PS. Zauważyliście, że dzień już jest dłuższy?? Byle do wiosny!

Co o tym myślisz?

